«Μοντέλο Βενετίας» εξετάζει να εφαρμόσει η κυβέρνηση σε δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς κρουαζιέρας, με σκοπό την αποσυμφόρηση από τον υπερπληθυσμό, που έχει ως αποτέλεσμα, να περιορίζει την εμπειρία των τουριστών κατά την επίσκεψή τους, αλλά και να επιβαρύνει τις τοπικές κοινωνίες.

Ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας σήμερα (9/8) σε τηλεοπτική του συνέντευξη, σημείωσε ότι μπορεί στα συμβατικά πλοία οι τιμές να είναι λίγο καλύτερες, ωστόσο εκεί που υπάρχει πρόβλημα είναι στα ενδονησιακά δρομολόγια στα ταχύπλοα.

«Υπάρχουν τρεις μεγάλες εταιρείες που διαχειρίζονται το 50% των πλοίων, καθώς μεταφέρουν πάνω από το 63% των επιβατών και πάνω από το 70% των οχημάτων», δήλωσε ο κ. Γκίκας μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.

Αποκάλυψε δε, ότι μέσα στις επόμενες εβδομάδες μετά τον Δεκαπενταύγουστο θα γίνουν ανακοινώσεις για αύξηση χρεώσεων των κρουαζιερόπλοιων ανά λιμάνι.

«Προσανατολιζόμαστε να αυξήσουμε στα 10 ευρώ το τέλος ανά επιβάτη κρουαζιερόπλοιου για αποβίβαση στη Σαντορίνη και σε ανάλογους περιζήτητους προορισμούς», υπογράμμισε.

Με στόχο να αυξηθούν τα έσοδα από το τουριστικό ρεύμα αναμένονται παρεμβάσεις, σύμφωνα με πληροφορίες, σε δεύτερη φάση και για τη Μύκονο – πιθανόν έως το τέλος του έτους.

Δεν πρόκειται αναφέρουν πηγές των υπουργείων για αντίμετρο στο φαινόμενο του υπερτουρισμού αλλά για μέτρο αύξησης των εσόδων από το τουριστικό ρεύμα αφού σήμερα τα τέλη ανά επιβάτη κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά, είναι από τα χαμηλότερα στην Ανατολική Μεσόγειο.

ξηνταροπουλος για διαφήμιση