Ακόμη ένας σταθμός του προσυνεδριακού διαλόγου της Νέας Δημοκρατίας ήταν το Ναύπλιο με την παρουσία του Πρωθυπουργού και Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη.
Στο προσυνέδριο συμμετείχαν οι βουλευτές των Περιφερειών Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας, στελέχη των αντίστοιχων τοπικών οργανώσεων και εκπροσώπων της κεντρικής διοίκησης του κόμματος και της ΟΝΝΕΔ.
Στο προσυνέδριο μίλησαν οι δύο Αντιπρόεδροι του κόμματος, ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης και ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.
Ενώ πραγματοποιήθηκε πάνελ με τη συμμετοχή του Υπουργού Εσωτερικών Θοδωρή Λιβάνιου, του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου και του Υπουργού Επικρατείας Άκη Σκέρτσου.
Ο Πρωθυπουργός και Πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης στο πλαίσιο του Προσυνεδρίου διαλόγου της ΝΔ που πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Αμαλία στο Ναύπλιο υπήρξε συζήτηση με θέμα «Σύγχρονο Κράτος για όλους».
Στην τοποθέτησή του ο Πρωθυπουργός ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι «πήραμε 36 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης επ’ ωφελεία των Ελλήνων πολιτών» για να προσθέσει ότι «τα χρήματα αυτά δεν θα είχαν επενδυθεί χωρίς επιτελικό κράτος και σφιχτό συντονισμό».
Ρεπορτάζ Γιάννης Παρασκευόπουλος































