Κατόπιν πρόσκλησης του Stiftung Palladion και της Association Européenne des Enseignants (AEDE) σε συνεργασία με την Επιστημονική και Οργανωτική Επιτροπή των Ευρωπαϊκών Μαθητικών Συνεδρίων , το 1ο ΓΕΛ Άργους συμμετείχε στο 9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο , που διεξήχθη στο Μόναχο, από 25 Νοεμβρίου έως 2 Δεκεμβρίου 2024, με θέμα : «Η Γερμανία των Ελλήνων-Η Ελλάδα των Γερμανών. Η κλασική Ελλάδα και η επίδρασή της στο γερμανόφωνο πολιτισμό».
Ένα σημαντικό, από πολλές απόψεις, εγχείρημα για τους 33 μαθητές μας, που για τρίτη φορά συμμετείχαν σε μια τέτοια διοργάνωση.
Στο πλαίσιο του Συνεδρίου,3.500 μαθητές από 210 σχολεία της χώρας μας παρουσίασαν, με εισηγήσεις και δρώμενα, πτυχές του ελληνικού και του γερμανόφωνου πολιτισμού
Το θέμα της εργασίας που παρουσιάσαμε με επιτυχία ήταν «Η έλευση του Όθωνα και η ανακήρυξη της Αθήνας σε πρωτεύουσα του Ελληνικού Βασιλείου, ορόσημο για τη μαζική εγκατάσταση ¨ξένων¨ στην Ελλάδα»
Οι μαθητές μας βασίστηκαν σε αυτό το Συνέδριο σε μία εκπαιδευτική ιδέα εξωστρέφειας και συνεργασίας. Στόχος τους η επικοινωνία όλων των μαθητών, η γνωριμία με πολιτιστικά κέντρα της Ευρώπης, η κατανόηση της κουλτούρας άλλων λαών, η απόκτηση μιας κοσμοπολίτικης αντίληψης.
Το σχολείο μας συμμετείχε την δεύτερη μέρα του Συνεδρίου με τους μαθητές: Αγγέλου Α Βασιλόπουλος Δ Γιαννακούλης Β Καλόγηρος Δ. Μαρασιώνη Μ.,Παπαδοπετράκη Ρ. Μουζακιώτης Α. Μουζακιώτης Μ. Μελιγκώνη Φ Αντωνοπούλου Θ Δαμάλα Μ.Ν. Ταραντίλη Σ ,Καραμάνος Γ. Μιχαλόπουλος Γ., Μιχαλοπούλου Δ., Λουκαίτη Δ., Μποτσώνη Δ. Λούτσος Κ Παπαδοπούλου Σ.,Ρέντα Χ., Σέρρου Θ. Παπαδόπουλος Ν .Αλειφερόπουλος Ν Αντωνόπουλος Σ Γαλατάς Ά Ζαχαριάς Κ Ορφανός Π. Μπλάτσος Ι. Ντίνη Ό Ντεβές Ε Ταραντίλη Ε Μέτα Κ Πραγκαστή Αθ Ταραντίλη Κ Ταραντίλη Κ Χασάπη Υ Τσιούλου Δ.
Τους αξίζουν τα θερμά μας συγχαρητήρια και ιδιαίτερα στον μαθητή μας Αλειφερόπουλο Νικόλαο για το εξαιρετικό βίντεο που δημιούργησε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.
Ευχαριστούμε επίσης τους εκπαιδευτικούς του 1ου Λυκείου Άργους, Πατούρα Κωνσταντίνα & Λαμπροπούλου Ελένη , που συνέβαλαν στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση της εισήγησης του σχολείου μας δίνοντας έτσι στους μαθητές, μια ανεπανάληπτη και καθοριστικής σημασίας για την εξέλιξή τους, εμπειρία.