Σήμερα Παρασκευή 4 Απριλίου 2025 στις 19:00 στην Αίθουσα Τέχνης και Πολιτισμού
«Μέγας Αλέξανδρος» στο Άργος, θα πραγματοποιηθεί ομιλία με θέμα :
«Ο γονεϊκός ρόλος στα θέματα συμπεριφοράς και στις μαθησιακές ιδιαιτερότητες των
παιδιών» από την Εκπαιδευτική Ψυχολόγο Δρ. Ελένη Λιβανίου.

487118406_122225976920225380_6272395487475735925_n.jpg


Η Ελένη Λιβανίου έχει ειδίκευση στις ειδικές και ευρέως φάσματος μαθησιακές δυσκολίες,
στα δευτερογενή ψυχολογικά προβλήματα που συνδέονται με αυτές και στα προβλήματα
συμπεριφοράς που προκύπτουν στο χώρο του κανονικού σχολείου.
Το ερευνητικό της έργο επικεντρώνεται στο σύνδρομο Ελλειμματικής Προσοχής και
Υπερκινητικότητας (ΕΠΥ) και τη Δυσλεξία.


Είναι κάτοχος Β.Ed (Honours) από το Brighton University, UK, μεταπτυχιακού MSc από το
Sussex University και Διδάκτωρ Εκπαιδευτική Ψυχολόγος του ίδιου πανεπιστημίου.
Είναι Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου του Sussex και έχει ηγηθεί του μεταπτυχιακού
προγράμματος του Nottingham Trent University, UK (2008-2014/Course Leader- “Master in
Inclusive Education”).


Έχει αναπτύξει σημαντικό ερευνητικό και διδακτικό έργο, συνεργαζόμενη με πολλούς
δημόσιους και ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς (1995/ERASMUS - Εθνικό και
Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2014/ERASMUS - Εθνικό και Καποδιστριακό
Πανεπιστήμιο Αθηνών - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Κρατικό Πανεπιστήμιο
Κύπρου - Νottingham Trent University UK, 2019/ERASMUS - Board of Education for Vienna -
School Legislation, Παιδικά Χωριά SOS, ΠΕΚΑΔΕ, Υπ. Παιδείας Κύπρου, κ.ά.).
Είναι υπεύθυνη του τμήματος «Μαθησιακές Δυσκολίες» της Διεπιστημονικής 
Θεραπευτικής Μονάδας «Σπύρος Δοξιάδης».


Είναι Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Δυσλεξίας και μέλος του European Dyslexia
Association.


Από το 1994 έως σήμερα έχει λάβει μέρος σε πολυάριθμα πανελλαδικά και διεθνή
συνέδρια και έχει πραγματοποιήσει πληθώρα επιμορφωτικών σεμιναρίων για
εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, με στόχο, τόσο τη διαρκή επιμόρφωση και την
αναγκαιότητα της συμπερίληψης, όσο και την επικαιροποίηση της διδασκαλίας τους με τα
νέα δεδομένα.